Followers

Friday, September 16, 2011

sindrom silap tulis...

Aku tak tau kot-kot korang ada gak sindrom silap tulis macam aku.

Senang jek sindrom ni. Bayangkan tengah menaip mesej SMS, time tu jugak korang tengah berborak dengan orang lain atau tengah fikir benda lain. Nescaya korang akan automatik menaip percakapan orang lain atau menaip benda korang tengah fikir.

Contoh situasi:
Niat di hati nak tulis "ko kat mana tu?". Tapi disebabkan time tu tengah sibuk order makanan, maka dengan automatik keluar "ko makan mana".

Hari ni, tengah sibuk aku taip report patient kat PC, niat nak tulis "s/b dietitian, thanks for the referral" tapi disebabkan time tu berborak hal patient, jadi aku pun taip "s/b dietitian, thanks patient ni"...

Tu sebab aku selalu recheck ayat SMS sebelum hantar. Maybe tahap fokus dah kurang sejak umur meningkat.haha...

No comments: