Followers

Monday, February 4, 2013

Permulaan 2013

Update sikitlah kat korang apa dah jadi kat aku tahun 2013.hehe...

1. status -> dah jadi tunang orang -> nak berkahwin (lagi 18 hari dar tarikh entry post ini ditulis)
Kalau korang ikut blog ni dari mula mesti korang perasan takde satu pun entry pasal cinta? betul tak? haha...bukan nak cover line, kalau dah sampai masa, baru la nak hebahkan. Tak baik jugak kalau hebah tapi belum ada ikatan sah sebagai suami isteri...bertunang dengan dietitian jugak, Nor Syahiza...bertunang hari raya ketiga tahun lepas, September 2012...insyaAllah akan mendirikan rumah tangga hujung Februari 2013.

2. kerja -> bertugas di Klinik Kesihatan Bandar Kuantan, Pahang
view dari meja ofis aku
Ha iye, sekarang dah kerja kat Klinik Kesihatan Bandar Kuantan. Mula kerja bulan Disember 2012...selamat tinggal Hospital Selayang. Kalau yang rapat dengan aku, dia tau lah macam mana "proses perpindahan" berlaku. Tapi nak dipendekkan cerita, anggap je la aku ditawarkan bertukar ke Kuantan dengan alasan "ikut orang rumah".hehe.

Ok. 2010 kerja di dapur hospital. 2011-2012 kerja di hospital setting. Sekarang, 2013 kerja kat KK pulak. Tahap busy memang lain la. Kerja kat KK ni, motto nye : "aku lah bos, aku lah kuli" dan "kerja tak cari kita, kita kena cari kerja". Alhamdulillah pengalaman dari kerja-kerja yang lepas,  ada yang berguna nak apply di sini.

Ok. tu je kot. Cukuplah update. Blog ni pun bukan personal diary nak tulis panjang lebar.

1 comment:

perindu_خلافة said...

lama x dengar cerita.. ^_^

moga ikatan yang bakal di bina kekal hingga ke jannah, ameen