Followers

Thursday, February 14, 2013

berguru boling dengan video...part 2


Tak sangka pulak dalam banyak-banyak benda yang aku tulis, topik berguru boling dengan video dapat sambutan hangat.

Kalau korang nak tahu part 1 << KLIK DI SINI >>

Ada satu benda aku tak follow up cerita tu, pasal kejadian bowling tournament Jabatan Dietetik dan Sajian Selangor. Self confidence tinggi sebelum bertanding, maklum la aku training bersungguh-sungguh dengan bergurukan video dan di-supervise oleh kawan aku, Zuhairy. Time training, score 3 digit per game adalah benda biasa, average score 120 ke atas.

Tapi tu la, masa bertanding, darah gemuruh pulak datang. Ntah mana datang gemuruh tak tau lah. Main 3 game, aku punya score tak cantik, tak silap aku 1st game 90 lebih, 2nd dan 3rd 100-110. Overall, team Hospital Selayang dapat no 4. Tahniah!!!

YES! aku ulang balik statement dari entry part 1, boling hendaklah dimainkan dengan teknik yang betul, baru tangan tak lenguh, score pun cantik. Kalau korang segan nak belajar, buat macam aku, download video masuk phone, pastu replay la balik kali masa training.hehe....

No comments: