Followers

Sunday, February 6, 2011

Top 3 List Sepanjang Januari 2011

top 3 question/statement:
  1. "en ilman dah kahwin ke blom? dah berpunya?"
  2. "bila awak gosok baju? hari-hari ke?"
  3. "ilman punya trademark -> saya ok je!"
top 3 activities:
  1. kenduri kahwin
  2. futsal
  3. jalan-jalan cari makan
top 3 achievements:
  1. first time jadi "mentor" dietitian kepada student
  2. berjaya naikkan berat badan
  3. mengemas bilik
top 3 things-to-do in february:
  1. teruskan naik berat badan
  2. jogging petang-petang = stamina!
  3. menjadi kawan karib kepada journal
Student UIA, USM, UKM bersama Dietitian

2 comments:

Suhaila Bahrom said...

berat ko naik man???same je aku tengok....
aku like soalan "en ilman dah berpunye???"
sbb aku tau jawapannya.....hehe

Anonymous said...

ela: hahaha...aku double LIKE~!